Godmorgon!




Som ni ser har vi en chill morgon. Barnen fortfarande i pyjamaser. Även Signe gillar att hålla till vid August lilla lekhörna=) Så fascinerande att se hur tidigt dom har haft utbyte av varandra. August kan skratta tills han kiknar ibland bara av att titta på Signe när hon busar eller pratar med honom.

Snart är det frukostdags här..Signe brukar vilja ha en macka och August brukar äta en rejäl tallrik gröt och en halv burk katrinplommon/päronpurè som jag blandar i gröten. Igår åt han 3 mål kanonbra så det ska vi försöka hålla varje dag nu fast att han är så liten men igår åt han gröt på morgon och en hel burk med sötpotatis och nötkött tror jag det var och sen även lite gröt till kvällsmat. Däremellan äter han havrevälling. Han verkar i alla fall redo att äta mer "riktig" mat.

Sen kommer min bonuslillasyster Nellie hit..Alltid skoj och hon är riktig pysslig med barnen som dom tycker också att det kul!

Näe ni, nu vill nog barnen ha frukost snart=)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

En bra dag alltså

2011-08-12 @ 13:47:35
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0