Full aktivitet

Efetrmiddagen/kvällen har gått i ett. Tror min lilla pilterman är inne i ett utvecklingssprång igen då det varit lite gnälligt idag. Nu sover dock min lilla prins. Min lilla donna däremot sover inte hon försöker med allt möjligt..Snart sover hon nog det brukar inte ta några längre stunder.

Pysslats har gjort idag men inte så mycket av mig. Det har det inte funnits tid för men får se om jag kanske sätter mig en liten stund sen. Tror jag ska klistra ihop ett födelsdagskort. Min svärmor inspirerar mig då hon gör de finaste scrapbookingkorten. Kul när man kan göra dom så personliga!



Tjejerna pysslar medans jag lagar mat..



Signe blev rastlös efter en stund och ville som vanligt vara med när jag lagar mat. På den här bilden är det visst barn överallt. Både vid fågel ,fisk och mittemellan=)

Nu sitter jag o fyller på energi med ett glas oboy inför diskberget i köket. Funderar på om jag ska baka minmuffins med (hittade urgulliga små formar) tänkte att det är perfekt att frysa in och bjuda på! Fast det får nog bli imorrn.

Låter som om H tar disken med hör jag nu.Han kom hem tidigare från jobbet då det regna så dant =)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: kornelia - mamma till Nea

oh så mysigt :)

Längtar tills jag kan pyssla med min lilltjej.. Eller nej vet du vad, längta bör man inte.. tiden går i raketfart ändå. Snart sitter jag där!

Ha en trevlig kväll, kram på er.

2011-08-31 @ 23:19:29
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0