Fredag



Härligt med fredag. Även om både H och jag är hemma... Snart är semestern slut och "vardagen" drar igång. Stina börjar skolan på måndag och i veckan kommer jag o de små gå på bvc o leka och så, undrar om öf börjar i veckan med?=) Imorgon får jag träffa Malin igen. Äntligen! Efter det ska jag på klädparty BLINGO. Någon som testat deras kläder till barnen? Ljusparty ska jag på nästa vecka med. Perfekt nu när hösten snart är här. Har redan börjat tända ljus på kvällarna.

Nu ska jag hälla upp dagens första kaffe. Den är ju extra god.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

Söta bilder på din sötnosar.Ha en skön söndag.kram

2011-08-21 @ 13:10:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0