August


En morgonpigg August tyckte det avr dags att gå upp kl.04.35 men det gjorde inte jag så han blev "överatalad" att ligga kvar till kl 5 ungefär i alla fall=)

För min del är det kaffe som gäller nu! August ska få sin gröt med och senare ska vi iväg till sjukhuset och sen står det ju shopping på dagplaneringen med=)

Ha det fint!


Update: 06.01 Har visst en morgonpigg flicka med. Fast hon verkar tro att det är natt ännu (det är det ju nästan). I alla fall så hör jag henne ligga och prata från sitt rum. Jag går upp o kollar vad hon gör då säger hon mamaa älling. Så nu ligger hon o drar sig och dricker välling =)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Me&I klänningen fick jag från en bloggare så jag vet faktiskt inte, men den är iaf från förra säsongen om inte äldre. Grymt bra kvalitet iaf. Ser ju sören ny ut =)

2011-08-17 @ 13:07:20
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0