Små,små ord av kärlek



Har städat undan påsken idag och istället har det kommit dit lite annat. Har fullt med prylar som det står små,små ord av kärlek och budskap på. Älskar att smyga in det i inredningen och som får mig lite extra glad och peppad=)

Hjärtan är också något som letar sig in en hel del här hemma. Måste var för att jag är så kär och älskar mina barn och familj så mycket=)

Nu glömde jag fota men Signe har fått en vit och fin tripp-trapp som farmor o farfar fixat så fint. Perfekt! O tänk att snart kommer August börja sitta i matstol. Knappast nån vits att plocka undan barnmatstolarna (Vi har 2 en som vi haft inne och en ute men nu står båda ute då det ofta är annat småfolk här och fikar ute med oss =) hihi.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad skoj att din lilla tjej gillar kryddad mat! Annars brukar ju barn dissa det. Jag hoppas Jolie kommer bli som mig och älska all ny mat som dyker upp och som man kan pröva, hihi :)



Kram!

2011-04-27 @ 09:29:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 23:14:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0