Rolig post


Idag fick man rolig post. Paket från Goboken och massa foton från Fuji=) Böckerna gillar nog Signe mer än August. Foton var jättelängesen vi beställde men nu har vi fått hem ett helt gäng som ska in i album och barnens böcker bla.


Ute mycket har vi varit idag och jag slumrade till en stund på studsmattan medans barnen sov middag i skuggan=)



Har varit seg idag så gjorde det enkelt för mig och köpte hem en färdigrätt och en tidning. Jag åt maten ute och läste sedan tidning efter min lilla tupplur medans Signe fixade och donade och August sov vidare. Signe fick pasta med köttbullar men hon åt knappt så jag ordnade faktiskt en flaska välling till henne, antar att värmen kan spela in i matlusten. August däremot är nog inne i någon tillväxtperiod/utvecklingfas han är både kvillrig och äter mängder. Ska bli kul o se hur mycket han gått upp imorgon för då ska vi till bvc så ska han få en spruta. Första gången vi går dit.Dom brukar alltid komma hem till oss. Tror att han väger över 5 kg nu faktiskt så mycket som han käkar.

Har även pysslat lite idag men det gör jag ett eget inlägg om=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0