Randig

Näe vars men har en liten fråga till ni som fått barn relativt nyligen eller om ni kanske minns även om det var ett tag sen får ni gärna svara=) Hur länge har er hormonrand på magen om ni fick någon dröjt sig kvar? August är 3 månader och min är fortfarande kvar. Med Signe hade jag den också länge efter förlossning och båda gångerna har den dykt upp ganska sent in i gravidteten.

Inte för att det gör något men det är klart det ser ju lite kul ut nu när magen är relativt platt hihi.

Ha det fint!



Randen syns ungefär lika mycket nu som på bilden ovan även om magen är bedydligt mindre. Plåstret har jag för kortet är taget efter att dom tappat ut 1,7 liter fostervatten. Det var då jag blev inlagd ända tills dagen innan han kom (vattnet gick första natten hemma).


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Jennie! Jaa, jag har ju inte haft barn så länge än (5 veckor) men jag har iaf min rand kvar fortfarande. Får som sagt se när den behagar försvinna. Är ju ändå ett litet minne av att man verkligen haft någon där inne. Hoppas allt är fint med er! Trevlig valborg! Kramar från Halmstad

2011-04-27 @ 14:21:30
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_27.html

2011-04-27 @ 23:15:16
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0