BVC

August går upp så fint och bra. Han är proportionelig och har tagit ett skutt på alla kurvor längd,huvud,vikt. Nu väger han 4910 gram är 57 cm lång och 40 cm i hattmått. Idag bestämde vi att bvc inte behöver komma hem längre utan att vi kan gå dit fast på eftermiddagstider när det är lugnt där. Vi ska även inte väga August lika ofta men om vi känner oss osäkra på att han ökar som han ska kunde vi ringa och boka en tid. Sprutorna gick bra. Han var ledsen en liten stund men det gick fort över.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Natasja

varför är de så restriktiva med att träffa andra barn? så har det inte varit för oss, bara att vi inte ska träffa andra sjuka barn (feber, dunderförkyld etc.).



kul att han ökar så bra i vikt!!

kram!

2011-04-27 @ 20:41:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Tack för tipset! =)



Dom stoppar inte mig nu, då jag haft en så himla besvärlig graviditet och eftersom jag gått över 34 fulla veckor.

2011-04-28 @ 10:12:10
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0