Ultraljud

Mycket har ju hänt sen sist och jag kommer väl inte rabbla upp allt men i alla fall så är jag mammaledig igen efter att ha jobbat sommaren. Känns väldigt bra =)

Det stora som hänt är ju att vi ska få tillökning i familjen och lillebror/lillasyster är beräknad i början av mars =) Den 24 Aug var vi på Ultraljud och såg den lilla och det var ju så häftigt att se den lilla i magen även om det inte är så länge sen jag väntade Signe så blir man lika fascinerad av att man bär ett barn i sin magen. Så fantastiskt. Den lilla mätte ca 58 mm=)

Ha det fint!


Lillasyster/lillebror i magen i V.12+1 <3

*******************************************************************************************

Förresten denna gången blev gravidtetstestet positivt på midsommarafton och med Signe blev det positivt på Luciafton =)

Kommentarer
Postat av: Malin

58mm är som en skumtomte ungefär ;) Jag vet att jag tjatar om skumtomtar när vi pratar barn. Jag tycker iallafall att det är kul om du börjar blogga igen. Jag förstår att det är roligt när folk kommenterar bloggen, jag ska bättra mig!!



kram kram!

2010-09-09 @ 19:14:18
Postat av: Jennie

Hej. Ja så liten men ändå en bebis och så växer ju dom små liven så fort där inne i magen=) Kram!

2010-09-09 @ 21:51:37
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Emma, syssling

Grattis till bebbe nr 2! Jag ska också ha bebbe i mars, den 11 är det beräknat med har inte ul fören 7 oktober så det kan hända mkt. Men ska bli spännande o följa din mage i bloggen, jag ska börja blogga igen när jag varit på UL så då får du gärna hänga med.



Ha det gott och lycka till!!

2010-09-11 @ 01:59:08
URL: http://bloggis.se/ammemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0