Kalas

Idag har vi haft kalas för Stina. Firade lite i förskott=) Hon verkar nöjd med dagen i alla fall=) Trevligt var det=)

 

Nu beställs det mat här. Liten kebab med bröd ska jag ha=)


Igår var jag i stan på bio med tejjna.blogg.se. Innan fikade vi god fika. Jag tog färkpressad apelsinjuice och en ostbaguette till. Innan bion så köpte vi på oss lite smågodis och sedan valde jag varma chps o fanta, så mycket gott slank ner. Filmen vi såg hette "Rymden har inga känslor" och var riktigt rolig. Sedan blev det åter hem med bussen och jag var nog hemma 21.45 eller nåt sånt. Trevlig kväll var det.

Nu som sagt ska här snart käkas sen blir det en hemmalördag framför tv:n skulle jag tro=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0