Torsdag

Här startade morgonen ganska nyss men Signe vaknade redan vid ca 05.40 då hon fick lite välling, sen underhöll hon sig själv en stund så jag kunde ligga kvar i sängen ett tag. Fast inatt vaknade hon bara vid ca 12 för att äta och jag la mig supertidigt typ 21 så känner mig ganska utvilad.

Dock hände en grej inatt. Detta har även hänt tidigare men inatt vaknade jag och fick världens frossa. Alltså ingen feber bara frossa, jag  frös så jag skakade fast att jag låg ihopkurad under täcket.


Härnäst ska det väl plockas lite med disk och tvätt=) Sen ska jag fixa i ordning oss för dagen. Så ska vi till Linnea och Tage stund=) I eftermiddag ska Signe leka med mormor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0