Söndagmorgon

Denna söndag startade tidigt. Signe vaknade redan vid 6-hugget och det var inte min tur att ha sovmorgon idag utan jag hade igår.


Härligt är att Henrik är ledig idag så jag kan sova när jag vill under dagen i alla fall. Fast det går ganska bra att gå upp tidigt för jag brukar passa på att sova när Signe sover sin eftermiddagslur och den är ibland på typ 2 timmar=)Sen är det ju en vanesak också så man vänjer sig ju vid att gå upp tidigt. För ett tag sen startade nästan varje morgon vid kl.6 =) Såklart är det skönt att han är ledig ändå=)

Igår såg jag att restuarangen vi bor jättenära serverade stek och potatis idag så det kommer att ätas till lunch idag *mums*. Annars så har vi faktiskt inga planer alls idag. Förutom Stina som var sugen att leka med en kompis men för tillfället sover hon fortfarande.



Bilden är från igår när jag invigde min nya senapsgula tröja. Härlig färg
till hösten tycker jag=)

Nåt jag skulle behöva göra idag förresten är att färga håret. Börjat få en riktigt trälig utväxt!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken fin färg på tröja! Passar dig perfekt :)

2010-10-11 @ 18:26:40
Postat av: Jennie

Tack Malin!

2010-10-11 @ 20:10:56
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0