Rutinultraljud idag



Idag har vi sett vårt underbara lilla barn i magen igen,(Stina och Signe är ju också underbara såklart=)) Fantaststiskt häftigt. Lika häftig som sist=) Fast denna gång höll undersökningen på längre kändes det som.Bebisen for runt ganska mycket där inne och jag kände hur han boffa på ul-apparaten som hon drog över magen. 
En student var med så allt förklarades väldigt väl och även hon fick prova, vilket jag kan tänka mig var en anledning till att undersökningen kändes längre (och som sagt allt förklarades väldigt noga)=) Och det är ju så häftigt.

Allt såg bra ut,vilket såklart var jätteskönt att höra! Är så lycklig! Moderkakan satt även denna gång i framvägg vilket jag hade misstänkt så då kan det dröja lite innan man känner sparkar men jag har ju kännt lillkillen sparka/buffa en hel del så det verkar inte spela så jättestor roll i mitt fall=) Vi fick även veta att det är en liten pojke där inne i magen. Vilket jag har trott men jag gissade att Signe var en pojke också men det visade sig ju vara fel=)Så idag har det shoppats lite pyttepyttesmå killkläder=) Lite ovant att shoppa på killavdelning faktiskt=)

Signe fick vara hos sin farmor under tiden och efter UL hämtade vi henne sen blev det som sagt lite shopping och så åt vi på Fefferoni och tog en fika på IKEA.

Jag kommer ihåg att vi shoppade och åt på IKANO efter rutinultraljudet med Signe också. Köpte kläderna hon åkte hem i från BB den dagen=)






Har varit en toppendag!



Ha det fint! 

Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

Åh, så roligt. :D Är så glad för er skull, igen. :D

Får ta och köpa present till lillkillen sen när han har kommit ut. :P

2010-10-13 @ 19:35:54
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack ska du ha Thina=)

2010-10-13 @ 20:36:28
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: katarina

Dom har ja jättemycket roliga killkläder nu för tiden. Kanske den där koftan jag köpte till Signe kommer till andvändning nu. Kram!

2010-10-14 @ 09:55:05
Postat av: Jennie

Ja tycker det fanns en hel del att välja på=) Ja den kommer bli perfekt=)Kram

2010-10-14 @ 12:57:09
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Malin W

Åh vad mysigt med en liten påg i familjen :)

Grattis till er alla!



Ser ut som du fått en sådan mysig och fin mage!

Jag ser verkligen fram emot att träffas!



KRAM

2010-10-14 @ 19:03:53
Postat av: Jennie

Tack Malin=) Ser också fram emot att träffas! Kram!

2010-10-14 @ 19:21:02
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Lena N

Guuud va roligt me en liten bebis igen. Ska bli kul att få kolla på pojkavdelningen...där har jag inte varit o handlat på massor med år.

Blir det ett pojkrum att inreda nu då?? Kramisar=)

2010-10-16 @ 22:18:41
Postat av: Jennie

Ja Lena ska bli jättekul!Signe o lillebror ska få dela rum så det blir en liten utmaning att inreda ett rum till både flick o pojk men det ska bli kul=) Kram!

2010-10-17 @ 06:47:41
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0