Lycka

Känner mig så lyckligt lottad. Jag är så tacksam för allt jag har i mitt liv. Jag älskar min underbara familj och att om mindre en ett halvår så får vi tillökning i familjen. Så underbart! Sen älskar jag mitt liv och det hem som vi har ordnat tillsammans. Jag är lycklig och kände ett behov av att skriva ut min tacksamhet!

För övrigt så känner jag av den lilla mest på kvällarna men på dagarna blir väl den lilla vaggad till söms när man är uppe och far och busar med storasyster=) Känner inga jättesparkar ännu men några små buffar har det allt varit. Får se om moderkakan sitter i framvägg även denna gång.

Ha det fint!



25/9 V.16+5.


Tjejerna i familjen.

Henrik och Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0