Dagen

Idag har det varit full rulle=) Först lek på bvc sen handla och Signe somnade på vägen hem och även jag passade på att ta en powernap och efter det kom lattemammorna med sina barn hit på fika och lek=)
Ja just det imorse städade jag också och slängde i en maskin tvätt och nu på kvällen har det varit ganska lugnt har ägnat en del av eftermiddagen/kvällen till tvättvikning tv-tittning och innan-läggningrutiner =) Signe sover nu och jag hoppas att hon sover gott inatt.

Imorgon ska vi till Linnea och Tage en sväng och även Johanna skulle dit. På eftermiddagen ska Signe få leka med mormor en stund också=)

Henrik kommer hem på fredag och det känns lågnt dit, saknar honom redan och gjorde ju det redan imorse, men jag och Signe håller ställningarna här hemma=)


Snart blir det nog lite macka och oboy och mera tv-tittning. Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll.


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0