Söndag

Söndag och fars dag idag. Måste hitta på nåt till Henrik. Han jobbar idag men kommer hem kl.16 =) Ska nog laga nåt gott och fixa nån liten present. Ska väl slå en pling till far min också=)

Helgen har varit superlugn och inte gått i många knop men det är väl bra att ladda batterierna för i veckan som kommer blir det full rulle=) Utöver de vanliga 3 dagar i veckan som jag och Signe brukar vara iväg på grejer är det tandläkartid,bm-tid 3D-UL och så ska vi iväg på lite firande och så med =)

Igår var jag supertrött. Henrik har jobbat i helgen men igår jobbade han delat så jag passade på att sova lite när han kom hem. När jag vilat färdigt hade han städat hela undervåningen och tänt ljus som jag brukar ha tänt titt som tätt. Själv skulle han iväg och jobba. Så det var superskönt att han hade städat o fixat så blev man piggare. Signe den lilla tjejen är nämligen superduktig på att dra ut saker så man kan tro att en tornade har dragit fram ibland=)

Idag ska jag tvätta och så inför kommande veckan.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0