Fredag

Så var det fredag igen. Idag tror jag att jag ska ta och storstäda. Städa gör man ju typ varje dag men lite ordentligare tänkte jag ta idag=)

Ikväll kommer Malin och fikar, ska bli så skoj att träffa henne. Det var längesen nu!

Imorgon ska vi till busfabriken hela familjen och sen tror jag det blir att gå på stan för jag tänkte hitta en overall till den lille i magen. Känns som att det bättre utbud på overaller nu än vad det kommer att vara i feb-mars, Signe lär ju också behöva en ny för hon lär inte kunna ha förra årets i år.

Signe kör racer på sin bobbycar här nu och jag funderar på om jag skulle dra igång o städa nu eller sen. Får se hur jag gör...


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0