Bm.V.24+2

Idag har jag varit hos bm och fått höra på lillkillens hjärtljud..Så mysigt=) Dom har även stuckit mig lite och så har jag vägts och magen har mätts och så...
Allt såg bra ut..Lite lågt hb (114) så nu ska jag börja käka järntabletter igen och jag har kvar järntabletter sen gravidteten med Signe tror jag=)

Magen (sf-måttet) var på 25 cm idag och låg mellan mitten och övre linjerna på kurvan typ. Med Signe var måttet 26cm i V24+5 och lutade mer åt det översta hållet på kurvan så var lite större om magen med henne.

Idag var Signe med på britsen när vi lyssnade på lillebrors hjärta och det var inte superlängesen hon var i min mage och jag lyssnade på hennes <3 Så fantastiskt hur våra kroppar är skapta för att bära på små nya liv som man längtar efter och älskar så oändligt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0