Shopping

Idag har jag och Signe varit och shoppat i stan med Linnea & Tage, jättetrevligt och hittade lite kläder till Signe och ett linne till mig. Blev även lunch och kaffe i stan..Signe premiäråktebuss idag och det var inte jättepoppis men gick bra ändå =)

Inatt sov Signe hela natten fast hon vaknade tidigt men det var min tur med sovmorgon så det va Henrik som gick upp med henne vid kl.5.00

Jag och tjejerna kom ganska nyss hem från mor min där vi fikade överblivna dammsugare med henne och Erik, Signe var hungrig och åt mat ,farmargryta smkade nog bra det.

Nu börjar det bli kväller så nu är det bara chill som gäller.


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Thina

Det gick bra med busskort och så? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0