Massvis med nya kläder!!

Oj oj oj! Var hos min mamma och Erik ikväll. Erik hade hittat och ropat in en massa sprillans nya barnkläder, på auktion. Så mamma och Erik ville ge dom till oss. Jag fick välja vad jag ville och jag tog hem rubbet =) Kläderna varierar i stl 80-104 så det finns en del och växa i också men det ska jag paketera ordentligt och lägga undan med omsorg. Hittade även en HH-keps till moi som passar perfekt på tex barnvagnswalk=)

Tack så hemskt mycket mamma och Erik !!!


Lägger ut lite bilder men klockan är mycket så imorgon ska jag sortera allt i stl och se vad som ska läggas undan och vad som kan användas redan nu. Så imorgon kanske jag visar lite närmare vad vi fått=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0