Jippi!

Mitt öga känns bra idag. Det ser lite mörbultat ut men det är det ju på sätt o vis med...Igår gick vi o la oss supertidigt ca 20.45 men jag somnade faktiskt gott. Vi brukar väl lägga oss runt 22-23 kanske så idag känner mig ganska utvilad=)

Signe sitter o leker med en korg på en matta i vardagsrummet. På bvc igår så sa hon att det är bra att hon har lite eget att plocka med då man ofta får lyfta bort henne från ställen där hon inte får vara så jag har gjort vardagsrummet lite mysigare och barnsäkrare också. Så har jag lagt lite köksgrejer blandat med leksaker i en korg.  Idag har jag inget på planeringen förutom de vardagliga sysslorna.. 

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0