Fredag och sol

Vilket underbart väder vi haft idag..Förut var jag H och lilla S o käkade mat på min mammas jobb. Det var jättegott klyftpotais med kyckling och sås..Signe satt nöjd i sin vagn och gnagde på ett knäcke=) Jag tror hon börjar få tänder. Det känns inga men det ser ut som att det är på G..Det händer mycket med den lilla damen. Bara den senaste månaden har det hänt massor utvecklingmässigt.. Hon har lärt sig att sitta utan stöd (man får fortfarande vara med lite) att resa sig mot saker (fast mest står hon på knä men häromdagen reste hon sig på fötterna i sin spjälsäng,så den har vi sänkt nu) , hon har även lärt sig att krypa o nu kanske det är tänder på G med. Man blir så stolt som förälader för alla nya framsteg=) 






Förut var jag o Signe ute o gick i solen en sväng...Underbart! Sen kom Christy på fika..Vilket var trevligt. Det var längesen o hon hade med sig riktigt goda bakelser också.. Nu börjat strax Solsidan, måste ju se det =)..



Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0