Aj!

Har ont i ögat men berättar om det senare i inlägget.


Dagen kickades igång vid 7 imorse. Vid 8.30 mötte jag och Signe upp en annan mamma med bebis för en härlig promenad i solen med en fika som avslutning på promenixen, tis=barnvagnsrace/lattepromenad men hälften av alla fyra mammor =) kunde inte idag så vi ska gå på torsdag (tror dock att vi är en mamma och bebis kort då med) också men vi som kunde tog en sväng idag med, trevligt trevligt=)

Efter fikat begav jag och Signe oss till vårdcentralen för att kolla upp så att hennes hosta inte var astma eller allergi (hon har hostat vid vissa tillfällen ett tag) men det verkade vara lugnt och han trodde hennes luftrör var lite irriterat efter en förkylning. På vägen hem flög det upp något i ögat på mig,så jag ringde Christy o bad om hjälp men vi fick inte loss det.. Vid kl.13 skulle jag till bvc med Signe och hon hade växt bra och allt var ok.
Vi stannade kvar en liten stund efter så att Signe kunde leka lite med leksakerna dom har där. Tänkte att man redan nu kan vänja Signe vid att det ska vara roligt på BVC och inte bara ett ställe man får otäcka sprutor på.

Mitt öga blev inte bättre rann och var jätteirriterat. Så det var bara att bege sig till vårdcentralen igen och där spolade dom ögat och styrde och till slut fick hon ut ett korn på en tops. Ögat är bättre men det känns fortfarande inte bra. Får se hur det är imorgon annars ska jag höra av mig om det inte blir bättre.

Nej nu ska jag se om jag kan plocka undan lite.

Ha det fint!



Signe på upptäcktsfärd igår=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0