Lördag 30/1

Idag var det min tur att få sovmorgon..Såå skönt att sova ut emellanåt.

Börjar bli hungrig nu. Har inte käkat frukost ännu. Henrik och Stina stack iväg på simskolan förut och Signe har sovit i min famn sen dess.
Får nog lägga ner henne och fixa mig något eller så äter jag lunch på en gång.

Just det kom på att jag skulle fixa maten tills Stina och Henrik kommer hem...Lasange blir det idag. Jaja då får det bli några goda rostisar med norrbodakorv och ett stort glas apelsinjuice eller möjligtvis oboy mums...

Ikväll är det Robinssonfinal så det blir det att kolla på ikväll. Så ska jag köpa hem lite gott med så blir det lite lördagsmys=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0