Godmorgon måndag

Inatt inleddes projekt "ingen mat på natten för Signe". Var på bvc häromdagen och då sa hon att vi kan vänja av Signe att äta på nätterna, det ska räcka med vatten då hon äter så bra på dagarna (gröt,purè,amning). Ja inatt tänkte jag ta tag i detta i alla fall för om det lyckas kan ju även Henrik ta hela nätter=)

Jaha o hur gick det då. Inte så jättebra. Vattenflaskan tar hon ju knappt hon typ "biter" på den men lite vatten får hon ju i sig. Jag försökte få henne somna om med nappen men hon fortsatte gråta. Till slut gav jag som sömning mamma upp och sa "vad gör väl lite amning" typ och så ammade jag henne till sömns. Hon vaknade en gång till under natten och även då amamde jag henne. Så mitt projekt lyckades inget vidare men får försöka vidare med kanske lite mera bestämdhet men det är ju svårt när man är så trött. Henrik ska testa att ta en natt snart när han har sovmorgon dagen efter=)

Det är ju så smidigt med nattamning med=)

Ha det fint!


bild från igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0