Bio???

Kom tänka på att man kanske skulle ta o gå på bio någon dag. Signe äter ju gröt och purè så bra nu för tiden så Henrik borde lugnt kunna ha henne i några timmar=) Ringde min kompis Malin och frågade om hon var sugen så vi ska försöka planera in något. Måste prata med Henrik med o kolla när han är ledig och så=)

Idag känner jag mig ganska rastlös men det är nog nyttigt att ta det lugnt o göra ingenting men det har varit så kallt med så man inte velat gå ut men jag och Signe ska nog ta en promenad strax för det behöver vi=) Igår var det ju hur kallt som helst. Då blev det ingen promenad för Signe alls, tycker det var fööör kallt.

Sen ikväll ska det storhandlas nu när veckorna kör igång som vanligt och sen ska jag ta mig ett riktigt härligt bad=)

Ha det fint!



.......................................................................................................................................................................

15.03

Nähäpp har fortfarande inte kommit ut på någon promenad men Signe ska få en promenad idag i alla fall. Så är det med det=)

Vi har myst och busat istället.Signe tycker det är så kul när man låtsas att man käkar upp henne=)


Kommentarer
Postat av: Lovan

Bio var länge sen, :) skulle vilja se Instängd 2 men den går inte i Lkpg... :(

2010-01-10 @ 15:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0