Babyöppet 28/1

Idag har jag och Signe varit på babyöppet. Första gången för i år då Signe var sjuk förra gången. Idag fick barnen göra små konstverk o så vackra kreationer de blev. Blev även fika och sångstund. Signe blev helt färdig av denna förmiddag så hon somande gott i vagnen på hemvägen.

Resten av dagen är oplanerad... Fast ikväll blir det att glo på Robinsson.

Tror jag hejar på Sanna. Vem håller ni på???

Ha det fint!

**********************************************************************************************

Uppdaterat med bild



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller på Sanna eller Thomas om man ska ta en av varje.

Spännande nu ju=)

Har du bestämt dig om håret?

2010-01-28 @ 16:58:58
Postat av: Jennie

Det blev svart igår. Fegade lite...Så smidigt ju=) Kram

2010-01-28 @ 20:46:34
Postat av: Lena

Ja men svart funkar ju jättebra på dig ju=)

Jag måste oxå rädda min förvirring här...jag skrev att jag hejar på Sanna o Thomas....vem faan e Thomas....han heter ju Mats....hehe...=)

2010-01-28 @ 21:13:46
Postat av: Jennie

Lena jag tänkte det med. Vem är Thomas? Du lät så säker på din sak så jag struntade i o fråga dig=)

2010-01-29 @ 08:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0