Nystädat

Skönt o ha det nystädat. Har gjort en snabbstädning och dammsugning så det är fint till helgen. Signe sover gott efter att ha fått en flaska kvällsvälling och Stina sover nog snart hon med.

Vi ska dra på nåt på tv:n som för tillfället inte har någon signal..All denna snön tror jag kan ha gjort så det blivit något knas..

Imorgon ska vi till stan och skjutsa Stina men hon kommer på tisdag igen=) Tisdagen efter har jag planerat att hela fam ska till simhallen i stan. Henrik var ledig hela den dagen och jag har fått höra att då är en av bassängerna extra varm för de små..Ska bli kul o se vad Signe tycker om det hela. Så måste vi fixa nåt badvänligt plagg till henne men det finns väl på babyproffsen skulle ja tro=)

Imorgon är det fredag och fredagsmys. På lördag tänkte jag att jag skulle iväg på lite festligheter. Fick nyss veta att det är karaoke och trubadur på krogen här och det kan nog bli trevligt=) Henrik ska ha ansvaret för Signe kvällen, natten och morgonen efter så dom får kvalitetstid med varandra också=)

Nej nu ska jag varva ner innan läggdags.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kappahl o Lindex har badblöjor som är bra mycket billigare än babyproffsens. Annars har maxi o coop bra engångs blöjor för bad!

2010-02-05 @ 17:19:30
Postat av: Jennie

Ja men va bra..Tack för tipset!

2010-02-06 @ 08:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0