Namn

Hittade en rolig sida där man kan kolla hur många som heter samma som en själv. Statistiken kommer från slutet av 2008 så lite av det ska ju ha ändrats.

Detta gäller tilltalsnamn inte förnamn(mellannamn?) då är det nog fler =)


1. Henrik-30 826 pers

2. Stina-12 008 pers

(3.Jennie-8 695 pers)

4.Signe-7 294 pers

Så det vi kan konstatera är att Signe och jag har familjens ovanligaste namn. Stina och Henrik har familjens vanligaste namn.

Att Jennie inte var så vanligt hängde på stavningen. Om jag hade stavat med y så blev det istället 30988 med den stavningen så egentligen kan man väl säga att mitt namn är vanligast.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Lena

Va kul med namnen...mitt skittråkiga namn är ju supervanligt för oss som är födda på 70 talet. Tack o lov är det inte många som döper sina barn till det idag:) Din stavning är ju lite...finare.. än den med Y. (Ungefär som Nellie det är finare än Nelly) Eller finare kanske är taskigt att säga...men du förstår tror jag...kramisar =)

2010-02-23 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0