En Glad Alla Hjärtans Dag!


Stina och Signe fick ett var sitt gulligt gosedjur som säger "I love you"

Henrik jobbar idag och han skulle upp tidigt..Hoppas han inte blev för trött då Signe haft feber inatt så det har blivit lite spring och fixande även för honom trots att han skulle upp tidigt imorse.

Signe vägrade somna efter första gången hon vaknade under natten och vid 4 gav jag upp o gick upp med henne istället..Så fort jag satt mig vid datorn somnade hon om..Så då gick jag o la henne i sin egen säng och somande om..Hon vakande lite till o från men vi sov ända till ca 9.30..Signe o jag..

Ikväll/eftermiddag om Signe inte verkar sjuk nåt mer (febern kom nog av svinissprutan)kommer min pappa och Lena hit för att vara barnvakt lite..Det är nämeligen så att vi ska på begravning om några veckor och pappa o Lena ska ta hand om Signe då men hon tykänns en del och det är bit att åka till begravningen så för o se att det funkar oså så ska dom prova lite ikväll fast att jag är i närheten men det ska nog gå bra. Jag ska till en kompis under tiden är det tänkt..Nu blir det kanske en promenad eller nåt.. Får se...

En glad Alla Hjärtans Dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas hon piggnar till fort lilla damen!

2010-02-14 @ 11:33:54
Postat av: Jennie

Förhoppningsvis gör hon det den lilla damen. Hon vill inte böja benet heller så hon har nog ont stackars liten...

2010-02-14 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0