Barnvagnsrace & Babyöppet

Idag fick jag ställa klockan och jag klev upp före Signe men hon vaknade strax efter=) Det hör i alla fall inte till vanligheterna att jag vaknar för dagen före henne=)

Ska fixa lite sen ska jag möta upp lita andra mammor så ska vi gå en sväng innan bvc.Mycket roligare än när man går själv tycker jag..Imorgon är det fredag igen wiho=)

Ha det fint!


***********************************************************************************************
Så var man hemma igen efter förmiddagens äventyr..Trevligt som vanligt och känner mig pigg av den friska luften. Nu ska jag äta lunch och Signe med sen blir det att avklara det dagliga plocket och dammsuga golvet sen bänkar vi oss framför tv:n tills H och S kommer hem från jobb och dagis.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skoj med lite sällskap när man prommenerar! Har förresten ett eget namn på våra prommenader, Latte-prommenad!! hehe undrar varför =)

2010-02-25 @ 17:04:19
Postat av: Jennie

Klockrent Johanna =)

2010-02-26 @ 07:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0