Magen V.29 (28+0) Lucia



Idag går jag in i en ny gravidtetsvecka. Har nu gått 28 hela veckor och går in i V.29.

Lucia är väldigt speciell för mig för det var på luciamorgonen för 2 år sedan jag fick veta att jag hade en bebis i magen för första gången. Ca 7.5 mån senare födde jag en liten flicka som hette Signe och just för tillfället busar hon omkring efter att ha mumsat frukost, lussebulle och sin julkalenderchoklad. I min mage boffar hennes lillebror omkring och gör sig till känna han med=) Att lillebror flyttat in magen fick jag veta på midsommarafton=) Fast då visste jag ju inte ännu att det det är en liten lillebror.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Christy

Nae Jennie, nu står det en tjockis hos er igen! Nästan naken dessutom!! :D



Kramar

2010-12-13 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0