Kaos i huvudet

Var på ultraljud igår igen. Dom vill ju ha koll på det här CCAM barnet har. Han var nästan färdig med dagens undersökning. Jag tyckte jag såg 2 cystor så jag frågade om det och då sa han att det är flera men att en av dom är större. Sen fortsatte han undersökningen ytterligare ett tag till och ber oss till slut att ta en extra titt på skärmen. Han har upptäckt att det ev inte alls är CCAM barnet har utan något värre som jag förstod det. Diafragmabråck, diafragman är det som skiljer bukhålan från bröstkorgen.

Vad händer nu?

Först och främst ville han prata med sin kollegor och gå igenom bilder och så på vår fina lilla kille och så skulle dom se ifall det verkligen är diafragmabråck. Sen kommer vi få komma dit snart och höra vad dom säger och lungorna skulle mätas och en plan skulle göras ev blir det att röntgas i nån särskild röntgen Stockholm med. Han sa att det här kommer bli jobbigt för oss och det är det ju redan men han förberdde oss på det.

Så nu är det bara att vänta och även att vi ska få komma dit snart känns väntan lång.

Vi fick se vår fina lilla kille i 3d också han hade allt blivit lite rundare i ansiktet.

Vi ska klara det här! Vi får kämpa på och även du min redan så oändligt älskade lilla son. Du får kämpa också för vi vill ha dig här hos oss! Vi ska klara det här! Det måste vi!


Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

Nej usch va tråkigt. :( Hoppas allt blir bra! <3

2010-12-08 @ 19:23:53
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0