Juletider



Igår kom min pappa och Lena och åt julgröt och smörgås med oss. Vi bytte även klappar och fick så mycket fint. Tack ska ni ha! Ikväll är det julavslutning på Stinas förskoleklass och på onsdag ska vi äta tacobuffè hos min mamma,Erik och lillebror Johannes och så ska det bytas klappar där också=) Julafton ska firas hos svärmor och svärfar i år=)

Jag tar det lugnt här hemma och Henrik sköter det mesta och det funkar bra. Jag vilar och sover ut på morgonen. Signe trivs väldigt bra med att ha hemma far sin och verkar nämnvärt tänka på att jag inte kan bära på henne. Hon är ju en ganska självgående tjej som kan pyssla länge med saker på egen hand=) Lillkillen i magen far runt som bara den emellanåt och igår var han igång mycket tyckte jag. Så mysigt så!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Pt sofia

Vilken härlig blogg!!har läst lite bakåt i tiden o skänker extra många varma kramar!!vi mammor klarar allt för våra små känns d som!!eller ja,jag har ju som max nån vecka kvar till jag kan titulera mig d,men iaf!!massa god jul kramar från mig

2010-12-23 @ 11:16:35
URL: http://dagsfortraning.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0