3 advent





Fortsätter nog med bloggerit men kanske inte kommer skriva lika mycket som innan. Känslorna är ju något av en berg och dalbana men det här ska ju bli bra till slut och vi kämpar alla på.

Idag tänkte jag ta tag i att städa lite och sen ska jag fixa i ordning mig och så ska vi titta på Stinas gympa.

För allas skull känns det bättre att försöka tänka positivt. Jag menar jag väntar en underbar, gullig och fin liten pojke. Jag har en underbar dotter, man och bonusdotter och mina barn och min familj betyder allt och jag är så glad att jag har dom! Vi har massor av nära och kära som ställer upp och stöttar så jag har mycket att vara glad över också och vi och den älskade lilla pojken som boffar omkring så mycket i magen ska klara det här!

Ha det fint! 

Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

Jag tänker på er allihopa. <3<3

2010-12-12 @ 10:50:33
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: katarina

De ska gå bra.... det finns inget annat. Kram mamma.

2010-12-12 @ 15:00:56
Postat av: Johanna

Det här fixar ni Jennie... Precis som du själv skriver ni väntar en underbar, gullig och fin liten pojke. Bara man vill klarar man mycket bara genom att tänka positivt. Kram till er

2010-12-12 @ 19:54:05
Postat av: Jennie

Tack!

2010-12-13 @ 07:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0