Fixardag



Idag ska jag vara som en riktig housewife och fixa en massa ärenden och så ska jag städa. Får se vad det blir för middag idag också. Vi har äntligen kommit iväg o storhandlat så nu har vi en del att välja på =)

Igår var jag, Stina och Signe hos min mamma m. fam och fikade. Sen fick Stina öva på att cykla på sin nya cykel som är större än den förra. Glömde tyvärr kameran men det var en rödrosa cykel från biltema.

Usch vilket tråkigt väder det var idag men då kanske man skulle passa på att mysa till det och tända ljus och så ikväll för snart blir det sommar och sol och då blir det inte att man gör det så mycket. 


Igår var det fullt upp hela dagen. Den startade med latteprommis och tillhörande fika =)


När jag kom hem blev det nästan raka vägen till stora staden och hämtade Stina, sen åkte vi till Henriks farmor och hälsade på =) Efter det ut till biltema. Sen när vi kom tillbaka blev det raka vägen till mamma m.fam , H skulle jobba men vi var ju sugna på att prova cykeln så Erik hjälpte till att sätta ihop den.

Fullt upp med andra ord =)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0