15/4

Dagen startade med barnvagnsrace och efter det blev det babyöppet på bvc =) När vi kom hem plockade jag och fixade lite.
Sen kom Malin en liten stund (en kvart eller nåt) för hon hade vägarna förbi när hon skulle till bussen. Sen kom Christy på fika, trevligt,trevligt. När Christy gått började jag med maten som idag var potatis med kassler och en slags löksås, gott blev det i alla fall =)

Ja sen var det ju typ kväller och dags för diverse kvällsbestyren. Barnen sover sen en tid tillbaka och själv kom jag precis upp från ett härligt bad. Resten av kvällen kommer spenderas framför tv:n eller dator. 

Henrik håller på och fogar golvet på toan. Vi håller på att fixa i ordning den. För tillfället har han lagt golvvärme och lagt klinker och just precis nu håller han på att foga. Kommer bli så snyggt tror jag med mörkgråa klinker på golvet, vitt kakel över handfaten (ska ha dubbla handfat), på väggarna blir det vit pärlspånt från golv till tak och över handfaten ska det bara vara en enkel spegel,inga skåp eller så över. Däremot har vi köpt ett vid sidan av som ser lite gammaldags romantiskt blablabla tror det blir jättefint i alla fall =)


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0