Torsdagsstäd

Idag blir det lite torsdagsstädning hade  jag tänkt, är faktiskt inte så stökigt men skönt att hålla efter så det inte behöver bli så mycket på en gång.

Har en trött liten tjej som sover i vagnen nu hon har börjat med att ha pigga stunder under natten o då är det bara att knalla upp och mata o titta på tv eller nåt för det kan ta tid innan tösen somnar om men det är ok för jag kan sova ikapp dagen efter =) Signe sover gott för tillfället och ibland kan det ta lite tid mellan mat-tilfällena men har inhandlat en pump så jag kan pumpa ur lite om det blir fullt.

Henrik han fixar o styr utomhus och Stina leker med en kompis.

Jag funderar på o boka in dopet snart, har bara tänkt att ha ett litet för närmaste släktingarna typ.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0