Pigg o Glad

Pigg,glad och utvilad. Idag blir det invigning av de nya legginsen då vi ska till banken o göra lite ärenden.. Strax ska jag käka lunch får se vad det blir för smarrigt... Igår var en härlig "ta dagen som den kommer dag" och den innehöll lek med kompis för Stina ,besök av min far och hans sambo,söndagsstek och fika med mor och sambo,veckohandling m.m.. 

Igår gick vi o la oss 21.00 typ vaknade runt 10 jag o Signe det blev såklart lite matning och blöjbyte emellanåt också=)  


Vad blek man blir av blixten, alltså mer en vanligt hehe


Invigning av nya leggins och höststövlarna har åkt fram från garderoben en dag som denna...

Kommentarer
Postat av: Thina den fina.

Ditt ansikte syns ju iaf när man tar kort med blixt.. :) Du ska se min dumma kamera, den gör att att hela ansiktet blir vitt istället när man kör med blixten.. Dum kamera. :(

2009-09-29 @ 12:47:47
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0