Hemma från MVC

Japp  nu är jag hemma och har käkat lunch med, blev en dagens från en restuarang som jag plocka upp på vägen hem,baconbiff med potatis och skysås men såsen rann nästan all ur i påsen men men smakade bra ialla fall. Det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med på MVC men jag hade ganska mycket frågor, vi åkte ju hem så tidigt från BB (samma dag) så det har poppat upp en del frågor o det var skönt o få svar på dom =)

Allt var bra i alla fall, så det var ju skönt. Undrade lite hur det skulle gå o ha med sig Signe men det gick kanonbra i alla fall, fast jag var nog lite styrig men dom borde ju vara vana hehe.

Det var min bm som gjorde återkontrollen och hon sa att man har ialla fall ett år på sig att gå ner sin gravidvikt typ det är normalt. Så det känns ju bra för jag har bara 7 kg kvar och då har jag inte bantat (ammar ju) och inte tränat (har inte gått tillräckligt lång tid efter förlossning ännu och ammar ju =)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0