Fredagskväll

Jag har tittat på idol denna fredag, tycker det är ganska bra. Den här juryn känns inte lika "sträng" heller.

Henrik är iväg på lite party och Stina är hos sin mor så det är bara jag och Signe hemma och hon somnade vid sjuhugget men vaknade för en timme sen ungefär så jag har"busat" lite med henne. Hon är pigg o glad men har lite hicka.

Sov ganska länge förut ,tog en eftermiddagsnap på ett par timmar eller nåt sånt så jag är inte så jättetrött ännu. Blir nog en liten stund till framför dator och tv.

Just det vad mysigt det är med promenader nu när det börjar bli höst och man känner den härliga och friska luften. Jag o Signe var ute på en förut efter att vi vart i affären :)

Ha det fint!


P.S
Jag älskar mitt liv. Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0