Woho Stinafredag

Idag kommer Stina hem. Vi ska åka o hämta henne efter att Henrik jobbat färdigt. En liten tradition som har blivit på senare tid när vi hämtar Stina är Mc Donalds som jag tidigare inte varit jätteförtjust i men så har jag börjar äta efterätt där äppelpaj o glass *mums* 2-rätters kan man säga hehe.

Kommer även bli en sväng till Rusta för vi ska köpa mera vit färg och även titta lite på deras tapeter. Ganska bra pris på Rusta måste jag säga, sen ska vi till byggmax med för vi behöver köpa lister att ha runt öppna spisen..Bra pris där med=)

Och så är det fredag med, så härligt. Även om jag går hemma, gillar jag fredagar för det är någon stämning i luften.

Nu på förmiddagen är det tänkte o fikas med Christy och jag tror även att det får bli en liten powernap..

Signe var jättepigg vid 8 hon hade varit uppe sen 7 med sin pappa men när han gick till jobbet så kom han upp med henne till mig. Jag försökte få henne att somna om men hon var superpig (log,viftade med armar och ben o nappen ville hon inte ha) Så det var bara o knalla upp =) Ca en halvtimme efter att vi klev upp börjar hon bli supertrött så nu sussar hon gott i vagnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0