Trevligt besök

Idag kom min vän Thina o fikade. Det var jättetrevligt och jättelänge sen. Vi pratatde massor om allt möjligt och hon hade med sig fina blommor och chokladbollar.Signe sov även gott en stund i hennes famn =) Tack för idag Thina..

Snart ska jag fixa lite med tvätten o sen ska jag gå neråt o handla lite för att jag är så sugen på att äta pizzabitar senare *mums*.

Ha det fint!





Thina är en sån där vän man har haft länge som man har en
massa minnen och historier med. Vi har känt varandra sen hög-
stadiet då vi gick i samma klass och i gymnasiet också och även
om det kan dröja flera månader mellan våra träffar så kan det
kännas som det var igår.
Är jätteglad att jag har en så fin vän som tagit del av mitt liv =)
och att jag tagit del av hennes.

Kommentarer
Postat av: Thina den fina.

Aaw, blev allt lite tårögd av dina ord om mig där i slutet. :) <3

2009-10-25 @ 16:25:33
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Lena

Signe verkar tycka desamma...sover ju jättegott där i famnen=)

2009-10-25 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0