Söndagen-mycket sömn men även lite jogging.

Söndagen bestod av ganska mycket sovande efter en helg med full rulle, jag och Henrik turades om =)

Igår var jag ute o sprang en runda och det har jag inte gjort på väldigt länge... Jag sprang inte långt och det gick inte fort men det kändes väldigt bra i kroppen. Henrik hade Signe som var nymatad precis innan jag gav mig ut.. Ska ge mig ut oftare har jag tänkt. Ammar ju och då ska man inte banta men röra på fläsket kan man ju göra...


Lillebror min var även på besök och han hade en kompis med sig som även är syssling till oss ,så dom var här o fikade lite oså =)

På kvällen åt jag och Henrik pizzabitar och såg på film, det var mysigt.



Signe har det bra hos morbror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0