Shopping 30/10

Igår blev det som sagt nästan en heldag inne i stan. Vi började med lunch på Mc donalds. Efter det blev det shopping på ikano/ikea.Både jag o Signe behövde nya kläder. Hon växer ju så fort =) och jag hade inte så mycket att känna mig fin i =)

Efter klädshoppingen blev det en fika på ikea så otroligt billigt det är att fika på ikea och så är det ju så barnvänligt med *love it* Signe fick en stol i 3-månaderspresent. Än kommer den vill inte användas jätteflitigt men vartefter kanske=) Jag helammar ju ännu men det är ju kul att ha med henne vid matbordet =)
Blev en en sväng till skopunkten för jag behövde nya stövlar till alla barnvagnspromenader =) Babyproffsen fick sig också ett besök för att köpa en dyna till Signes barnstol.. Blev en hel del men så härligt med nya kläder,häromveckan rensades och städades garderoben också. Ska tvätta alla kläder sen ska de läggas in i den nystädade garderoben=)
Ha det fint!

Till Signe, bodys o byxor, strumpor
 från Lindex.







Till mig

Stövlar från skopunkten




Resårjeans från Gina Tricot, likaså den långärmade tröjan
och västen...Tunikan är från Cubus.




Skjorta/tunika från hm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0