Marknad

Idag har jag o Signe varit på marknad. Signe vaknade tidigt men pappa Henrik gick upp med henne då så jag kunde sova vidare =) Henrik o Stina är iväg på simskola så jag o Signe gick på marknad. Gjorde några fynd faktiskt =) Blev även en liten fika på cafè för det regnade så mycket men Signe sov hela utflykten,hon gillar ju vagnen nu efter att hon börjat med napp=)




Gissa vad allt gick på sammanlagt...150KRONOR! Sjukt billigt
kläderna är ju helt nya. Köpte bodyn o mössan i en butik
faktiskt som hade 70 % på allt i butiken, 50 kr gav jag för dom. Strumpor köpte jag
7 par för 100 kr ,tyckte det var billigt med =)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad mysigt med marknad!

fina saker du fick med dig hem =)



kram!

2009-10-25 @ 10:11:21
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0