BVC med Signe 10 v och 6 dagar

Signe har varit lite svårtröstad och gråtig en tid så jag började fundera på om jag hade för dåligt med mjölk så idag ringde jag till BVC imorse för att rådfråga.
Jag fick en tid senare på dagen för att kolla vikten så man kunde utesluta det..Vikten var jättebra och hon ökar fint så det var det inga problem med men antagligen har hon lite magknip så nu har jag fått en massa tips och råd för att det ska bli bättre=) Det verkar funka för nu sover hon gott i sin vagn (som hon inte gillar annars) och innan det var det en happy baby som låg tittade på innan hon blev sövd i vagnen, tycker hon vi har på bvc är så bra..

Senare i oktober är det"efterträff" med dom i föräldrautbildningen, ska bli kul o se alla bebisar=)

Ha det fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0