Torsdag=Babyöppet

Sov ända till nio imorse vilket var jätteskönt..För att spara tid hade jag lagt fram kläder och så, så vi kunde komma iväg på babyöppet till dom börja prata vid halv elva. Jag visste inte innan idag vad det var för tema men det var jätteintressant och handlade om barn i kombination med vuxna och alkohol. Vad är ok och vad är inte ok? Så fick vi diskutera vad vi tyckte och så, så fick vi se en liten film också..Signe hann att bli trött så jag tog en lunch/fika här hemma istället för där.

Igår tog vi fram våra julsaker och kollade vad som skulle få titta upp i år och jag vill ha det ganska traditionellt och sparsamt i år..Förra året var det tema IS på pyntet blått,vitt,silver.


Förra årets pynt




Förra julen i förra huset. Jag var nygravid o Signe var nog inte
mycket större än ett frö i magen. O nu sitter hon här i mitt
knä fantastiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0