Fredag hos oss

Här hemma myser jag och min lilla bebis =) Har käkat pizza och ska strax titta på IDOL. Signe "busar" i gymmet för tillfället=) Imorgon ska hon döpas vår lilla tjej!

Kan inte motstå att lägga ut en bild på den söta lilla tomtedräkten =) Och så en bild på Signe när hon busar blir det med=)

Stl 62 fick det bli=)


Glad tjej i babygymmet=)




VILL ÄVEN SÄGA STORT GRATTIS TILL MIN "LILLEBROR" JOHAN! Citationstecknen är för att det skiljer inte så mycket mellan oss. Han fyller 23 år idag och jag är 24 år =) KRAMAR TILL DIG!

Kommentarer
Postat av: Josse

oj vad tiden går..redan dop! Grattis till lilla Signe! :) Tomtedräkten var supersöt! :) Ha det gott!! Kram

2009-11-14 @ 17:42:43
URL: http://yosofine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0