3-månaders vaccination

Idag har lilla Signe fått 2 styck sprutor i sina små ben... Hon skrek men det gick över ganska fort men det kändes i mammahjärtat först fick hon en så skrek hon och blev tyst men så var det ju en kvar då skrek hon ännu mera. Gick bra ialla fall och det är ju tur att vaccin finns så man ska ju inte klaga.

Själv längtar jag efter att få Svininfluensa vaccin. För fy vad jobbigt om man skulle dra på sig det när man har en liten bebis som inte kan få vaccinet. Henrik har redan fått sprutan eftersom att han jobbar inom vården. Snart är det min tur...

På torsdag tror jag att jag ska gå på babyöppet på bvc, tror det kan vara trevligt =)


Ha det fint! 


Solstrålen häromdagen




Och detta är efter dagens äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0